Torsdag

Ja, idag har det varit värsta slappdagen (so far). Pappa gick ut med Minja i morse och jag låg då och sov. När jag gick ut gjorde hon inte ifrån sig alls, vilket är lite obådande då hon har käkat rätt ordentligt. Kommer lite senare dra ner till hundgården där hon förhoppningsvis gör ifrån sig nummer 2 och lite energi så att hon är trött när vi åker bil! Idag kommer vi dra till spåret och ta en promenad i skogen. Det ligger kanske fem minuter bort med bil, så det är ju perfa! ;) Förhoppningsvis tycker hon att det är kul där och att vi fortsätter med att åka dit så hon förknippar bilturer med något kul! I'm not giving up on this, you know!
 
Men just nu vet jag inte riktigt vad vi ska göra... Jag tänker inte gå ut med henne igen då vi kom in för ungefär 15 minuter sedan. Jag kommer nog gå ut om 2 h utifall att Minja inte ger ifrån sig "nöd"-signaler. ;)
 
Jag sa ju att jag höll på med videos på youtbe vad gäller Minja och har redan länkat en. Men här kommer det två till, en på inkallningsträning och en när Minja rockar loss, haha!
 
 
Det har inte blivit så många fler bilder idag då vi bara har sovit. Blir väll bilder från promenaden vid spåret och kanske en och annan bättre bild från hundhagen! ;)
Simma lugnt så länge!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0