Torsdag

Hej alla läsare! Kul att se hur tittarsiffran stiger! ;)
Just nu sutter jag och kollar på tv, The dog whisperer och läser lite i en hundtidning, en artikel om hur man får en valp att bli rumsren och även olika miljö-övningar. Jag har nog läst detta ett antal gånger, men man snappar alltid upp något nytt!! Ska även kolla lite i Bli herre över din hund och Få din hund i toppform, av Victoria Stillwell.
                             
                                                           Cesar Millan, en riktig förebild!


Idag kl 16.45 ska jag möta min mamma och min styvfaster Monica vid Gamla stan för att äta på Vapiano som en avslutningspresent. Ska bli riktigt gott och trevligt!


            
                                                                            Vapiano!
Som jag sa igår ska jag kolla på en "överraskning" på fredag, men om vi blir klara med middagen hyfsat tidigt kanske vi ska kolla på den idag istället!! :D

Här är en liten ledtråd... ;) kan ni gissa vad det är?
                                                 

                                                             Nu ska jag fortsätta med mitt!! 

                                                                      See ya all later!!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0