Tryouts och betyg!

Hejsan! Har precis bytt om till träningskläder och käkat lite mellis som idag fick bli vattenmelon! Riktigt gott!
Idag är det ingen vanlig träningsdag för mig och flera andra Dynamitare, då det är Tryout för Dolphins!! RIKTIGT TAGGAD men även asnervös...! Ska bli kul ialla fall! Ska sticka om några minuter, för jag ska möta upp min kompis Emma C i centralen fem över fem.
Hoppas få se många från Daggers där!!

En annan höjdare idag är mina nya betyg! Fick veta att jag har höjt mig till MVG i biologi och Teknik, vilket var helt överväldigande. Teknik av alla ämnen, hade jag aldrig trott! :D

Aja, min buss går om tio minuter, so I better get on movin' dåra!
Skriver ikväll om hur det gick!
CYA BRUDS


taggad men trött tjej!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0