Vecko-sammanfattning

Tror jag ska börja med en vecko-sammanfattning varje söndag, där jag sammanfattar föregående vecka! Ni får gärna lämna förslag på saker ni vill att jag ska ta upp, eller om det ens är värt att göra det.. :D

Måndag
Som många kanske tycker är måndagar den jobbigaste dagen på veckan, men det tycker då inte jag eftersom jag har/hade träning på måndagar vilket gav mig något att se fram emot! Ingenting speciellt hände i skolan, samma gamla tråkiga scheman osv. Sade farväl till mitt underbara lag och mina alldeles för härliga coacher!
Tisdag
Sovmorgon, vilket alltid uppskattas! Normal skoldag, i princip. Jobbade med några av de sista uppgifterna någonsin i grundskolan som t.ex. en teknisk rapport (wheeehooo)... Annars var det en helt vanlig dag, tror jag. Inget speciellt som kom mig till minnes!
Onsdag
Min kompis Agnes och jag åkte till Forum Nacka för att skumma igenom lite klädaffärer. Hittade där några underbara plagg på New Yorker som köpte dagen därpå! Efter det så åkte vi hem till mig och käkade och kollade på She's the man (Gammal, jag vet, men den ger mig alltid ett gott skratt!).
Torsdag
Skolan hade sin traditionella volleyboll turnering med niorna, där vår klass kom TVÅA :D Efter det så åkte jag och min kompis Bianca till Forum Nacka för att köpa kläderna jag hittade i onsdags! Sedan var det hemmåt och reppetera biologin inför morgondagens prov och läsa ut min svenskabok Ondskan, som rekomenderas STARKT!
Fredag
Biologiprov och alla inlämningar för olika arbeten, då betygen ska sättas nu på måndag (4/6). Detta betyder alltså att jag är läxfri från och med nu!!!!!!! :D Jag mötte sedan upp min pappa för att åka till Sickla köpkvarter där vi kollade på bio, Prometheus. Har ni sett Alien och/eller följande aliens kommer ni fatta filmens slut! Den var helt okej, 3 av 5 fick den av mig.
Lördag
Slödag på hög nivå, utnyttjade verkligen att jag är läxfri!!
Söndag
Spelat Sims 3 i princip hela dagen... Inge vidare kul, men men!!


Kläder från NewYorker!
Tublinne 49 kr
Baslinne, svart 49 kr
NewYork Shorts 269 kr
Blå t-shirt med stråärmar 99 kr




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0