Förkyld

Tjohej. Idag har jag och pappa varit på lite äventyr med Minja. Först åkte vi till Dechatlon för att köpa mig ett par nya idrottsskor, sedan fortsatte vi mot Nyckelviken där Minja fick hälsa på massa grisar och barn. Det var grymt mycket folk där idag, speciellt småbarnsfamiljer. Men det är inte så konstigt, det är en 4H gård och superfint väder en söndag. Vad kan man förvänta sig? :)
Sitter här och snörvlar odentligt medan jag torkar tårar från ögonen. Jädra förkyldning, att den ska börja komma igen.. Fortsätter det såhär går jag inte till skolan imorgon. Det är liksom knappt så att jag ser vad som står på datorn! Jag nyser och snyter mig stup i kvarten. Ack, varför skulle jag få just detta idiotiska immunförsvar?
 
Jaja , ska nu fixa hem en powerpoint så att jag kan göra min Svenskuppgift som går ut på att göra en introduktion för en kurs på två minuter. Jag ska skriva om hundkurser (surpriiiiiise!!), så nu måste jag vara kreativ! Har aldrig använt en powerpoint förut, så detta ska bli kul...

Wish me goodluck! 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0