vad fan är problemet!!

idag har det inte varit värsta turdagen för mig... I morse när jag skulle iväg till bussen ramlade min mobil ner på golvet i trapphuset due to trasiga fickor som mobilskalet fastnar i så att hela jävla mobilglaset är söndersprucket (ser snarare ut som om att en spindel har byggt bo i min mobil). Nej det var då inte allt! När jag var iT-Centralen så missade jag såklart de tre sista trappstegen, så hela foten vreds bak och fram. (förestälk er ljudet när man river sönder linnetyg...) så nu ömmar hela foten och även mitt knä. som topping på mosset så ska jag orientera imorgon.
 
wehooo....

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0