Bättringsvägen

Jag har varit rätt så stensjuk den senaste veckan, helgens nätter har varit rätt jobbig på grund av svårigheter att andas. Men jag känner mig på bättringsvägen just nu. Det är fortfarande grymt jobbigt att andas (halsen känns igensvullen), jag hostar, och är jag utomhus känner jag hur förkyldningen inte har lagt sig. Periodvis känner jag mig frisk, men när jag väl är ute - som idag när jag var på prommis i skogen - att jag fick ont i huvudet och att jag lätt blev utmattad. Yrsel slog även in. 
Men inget av detta är STARKT, bara lite grann.
 
Imorgon blir det nog skola. Idrotten får bli utsesluten. Om det är så att jag inte kommer är det pga min jobbiga hosta och lätta utmattningen som då kan leda till att jag inte kan koncentrera mig.
Men jag måste verkligen till skolan imorgon... ÅHH!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0