Bilder

Här kommer bilderna från igår!
 
Kan väll säga att denna hund är som en greyhound/whippet/italian greyhound ; 
Hon har två hastigheter.. 120 km/h och 0 km/h :)
Jag vet faktiskt inte vad jag skulle göra utan dig snutte ♥♥♥
Denna dag var det ca 9 grader och väldigt blåsigt, så även jag - i tjocktröja - frös. Så det kändes inte mer än rätt att klä på denna ovanligt håriga nakenhunden. :)
 
Så fint hon poserar.. :')

Vrooom!









 

 
Som ni märker är detta vid en parkeringsplats. Men tro mig, jag har koll.
1. Hon HATAR bilar, så det sista hon skulle göra vore nog att springa ditåt. 
2. Det är ingen trafikerad väg, endast en vändningszon.
3. Detta var typ 12 på en vardag, så det var inga ute.
4. Jag har hökögon ;)
 
Detta är då efter allt springande (säkert 20-30 min lek och promenad).

Som sagt.... 0 km/h :)
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0