En utav favoritbloggarna...

Ja, som en av de flesta bloggare kollar jag även in andras bloggar! Men mestadels kollar jag in denna blogg som handlar om Sandra, hennes liv inkluderat en utav världens finaste hundar och finaste rasen - Newfoundlandshunden ASKE! Vill bara bita honom i hans stora läppar/kinder eller vad det nu heter.
Jag har kollat den konstant i några månader nu och har en massa fina bilder, roliga och intressanta vardagsinlägg. Kika in vet jag! :D (Y)
 
 
KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA TILL BLOGGEN!!

Kommentarer
Sandra och njuffen Aske

Wow, vad gulligt av dig, fina ord som värmer! :) Njuffen är helt fantastisk!

Hehe, hans läppar är hur goa som helst, rätt slemmiga men han vet minsann hur man charmar en med sina njuffepussar!

MVH

2012-09-03 23:07:49
URL: http://djurtokigasandra.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0