Jävla immunförsvar

Öhh jag blir så trött på mig! Jag har konstant ont i huvudet, och har nu också fått en förkyldning. Jag har nog haft en liten förkyldning sittande någonstans djupt inom mig med tanke på att jag har snuvat lite ett bra tag nu. Men nu känner jag mig ultraweird i kroppen, seg i kolan osv. Allt på bara någon timme (!?). Så måste jag till skolan imorgon med tanke på att jag inte vill missa något. Aja, snart helg.. Två/tre dagar kvar, sedan är det helg. Eller, igentligen har jag en hel dag, en halv dag och 2/3 dagar kvar, för att vara lite mer exakt!
 
DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ FÖRKYLDNING, DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0