Tisdag

Whee! Idag har det varit en bra dag (bortsett från pendeln..). En håltimme, vilket kanske inte var så där superkul, men det gav en tid att plugga.
Sedan fick jag ett besked från pappa som gjorde mig oerhört glad. Men det berättar jag inte om förens i slutet av veckan då detta inte är 100% säkert. 
 
Tisdagsträffen idag med Minja gick bra. Det kunde ha gått bättre, men jag antar att det gick bra med tanke på att hon antagligen aldrig har fått träffa så pass många hundar på en och samma gång. (Det var MÅÅÅNGA hundar!). Vi satt med vår mjukisträning, bara för att vänja dem. Jag känner att detta är viktigt för Minja med tanke på att hon inte  kan slappna av och komma överfund / vara lugn i andra hundars närvaro. Jag skulle liksom vilja att Minja kan hälsa på en hund utan att det blir pinsamt ;
hon hugger, springer och är allmänt rädd. 
 
Nu sitter jag och kollar på Dog Whisperer. Ska nog kolla klart nu...
BYES

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0