Aj

Tjenixen. Sista tråkiga inlägget på ett tag nu.
Liggee här i min säng och försöker sova, men skol-tankar snurrar runt i skallen just nu. Det är förens NU jag börjar bli lite tårögd över att jag inte kommer träffa min kära klass 9B och alla underbara lärare. Även de andra klasserna kommer saknas stort. Vi var helt enkelt denbsta årskursen, inget snack om det. Den härligt bekväma kontakten med de flesta lärarna... Usch, vad jag kommer att sakna det!! Men det ska ändå bli skönt med en nystart. Inte garanterat mitt bekvämaste val, men nu är det ingen återvändo. *suck*.
Allt detta tänkande har gett mig magont, vilket antagligen är en helt annan sorts magont, men så dramatisk som jag är... Ja..

Imorgon blir det av till pappa och börja förbereda sig för skolstart. Tjoho, som jag har längtat!!!!! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0