Fullt upp

Hej hå!
Igår blev det tyvärr inget inlägg, då jag knappt hann med att kolla på The dog Whisperer! När jag och pappa kom hem gick vi ut med Minja i skogen, sedan fixade jag iordning köket, vilket är min syssla. Efteråt hade jag en del tal att jobba i matten, och efter det kände jag mig så trött och utmattad att jag helt enkelt däckade strax efter tio. Härlig sömn, men ack så trött jag är - fortfarande!
Men idag så hade vi ingen matte vilket betyder att det inte blir en "räkna klart" med tanke på att jag gjorde den igår. Så idag har jag ledigt! 
 
Jag avslutade dagen med att ha Tyska 3, vilket jag antagligen ska sluta på. Jag har inte läst ordentligt med tyska för att kunna läsa vidare på denna nivå, tycker jag. Visst, det ger meritpoäng, men jag tror verkligen inte att jag varken kommer orka eller klara av det. Istället kan man ju börja på tyska 1 eller ett helt nytt språk så som Italienska, som är ett utav de flera valen av språk. 
Vi har fått våra biologi-böcker idag, och hade en trevlig diagnos på Svenskan. Jätte-----kul.... Sedan så hade vi en underhållande engelskalektion också..
 
Ja, här i nuläge har jag precis mumsat i mig dagens middag som idag fick bestå av macka med falukorv på, *omnomnomn*. 
 
Här är mitt schema. Så som det ser ut nu så är första lektionen på tisdagar (moderna språk dvs tyska 1) inget som jag ska gå på, så jag har alltså sovmorgon till halvtio! Dock har jag längre dag på onsdagar då alla slutar 14.10 förutom de som läser tyska 3 och andra språk på nivå 1. Första lektionen på torsdagen är bara mattehjälp, så även där börjar jag sent. Börjar alltså som tidigast 8.50. hehe! 
Imorgon så kommer vi även inte ha någon idrott, så vi har en lång rast inkluderat en bokad biblioteksvisit.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0