Glömsk

Jahapp, nu när man tänkte skriva ett inlägg på datorn stänger man av den. Så nu får de bli ett tråkigt mobilinlägg.. Förhoppningsvis fixar blogg.se att androids/smartphones också kan lägga upp bilder med tanke på att iPhones kan lägga upp då de har en app från AppStore... BUUH!

Igår (fredags) var ettorna och tvåorna i nya skolan iväg till en Drakbåts-tävling, klass mot klass, årskull för årskull bortset från årskullssegrarna som skulle kämpa för förstaplats.
Vi (natur-djur) slog alla klasser i vår årskull -ekonomi, natur natur - förutom Natur Adventure. Men det var faktiskt ingen övertaskning.. ;) Bara för att säga rakt ut så hade vår klass tredje bästa tid av alla årskullar har jag för mig.. :3
Dagen var oerhört rolig, men lämnade sina spår. Jag ligger här hemma - nyser och snörvlar. Ja, jag har lyckats få en förkyldning från dagens lek. Skillzzzzz...

Idag har jag varit i skogen med pappa, hund och granne med hund. Vi var ute ca tre timmar med lösspringande, överlyckliga hundar. Blåbär plockades också, så när jag kom hem blev det improviserade blåbärsmuffins. Dock fanns det inte tillräckligt med socker för att rulla blåbären i dem, så bakelserna smakade väldigt nyttigt... ;)
Imorrn får vi se hur vädret blir. Kanske blir det en till blåbärstur?

Nu ska jag sova/kolla på tv..
Sovgott! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0