Helg

Denna helg har det varit vekt med inlägg, det erkänner jag. Men jag har inte haft så mycket att skriva om och att jag inte har haft tid.
Jag var igår iväg till Vällingby med Agnes och hennes mamma där de införskaffade de sista sakerna inför Agnes flytt till Storuman, där hon nu ska gå på gymnasium. Det blev en hel del BH-ar och annat!
Efteråt handlade vi lite läsk och vattenmelon inför filmkvällen tillsammans med Viggo, Christopher, Sebastian, Karlos. Halva vattenmelonen åts upp, den andra halvan glömdes bort i sömnyran på väg hem. Jag och Agnes gick hem runt halv sju - sjutiden. Jag kom inte hem förens klockan var halv nio. Jag har alltså inte sovit något förra natten förutom de två timmarna jag däckade på golvet. Och inte känner jag mig trött inte!
 
Idag har jag spelat lite World of Warcraft och varit med Minja utomhus en del - lekt med boll osv. Annars har jag inte gjort så mycket. Nacken och ryggen är stel som en stubbe efter två timmar på golvet... Kan inte säga att det inte ska bli skönt att sova i egen säng...
 
Nu ska jag avsluta spelandet lite och gå och lägga mig. Jag börjar gå på reservtanken nu, känner jag.
 
Jag hoppas att ni har haft en superhelg!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0