Känslokalla

Ja, som ni antagligen vet älskar jag djur, framförallt hundar och hunddjur så som vargar.
På facebook följer jag hundstallet där de hade delat med sig av en länk. Länken hittar ni här.
Jag irriterar mig verkligen otroligt på människor som dessa;
de tror att djur är redskap och ohyra. Visst om de tycker det, men att de då skaffar hund och sedan misshandlar de grovt, som även har lett till döden? Det är som (ta detta med en nypa salt) om att man hatar barn, skaffar barn och misshandlar dem. Man har ett lika stort ansvar, liksom.
Usch, jag blir bara så ledsen när jag ser sådant här. Att folk kan vara så känslokalla.
 
Besök även Hundstallets hemsida, där vi har adopterat en alldeles underbar hund. Jag beundras och tackar dessa människor som hjälper hundar att få en andra, tredje, fjärde osv. chans.
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0