Krimskrams från Finnelandet!

Ja, semester-resa utan införskaffade saker är ingen lyckad resa, eller vad säger ni..? ;)
 
Här är en väska jag hittade på en loppmarknad. Det är ett riktigt kap! Styvfarmor tror att detta är äkta läder. Fick den för 10 Euro. Ny skolväska - CHECK!
Lite sliten är den, men jag tycker att sådanna väskor ska se gamla och använda ut. Sedan fick jag den på en loppis, så vad kan man förvänta sig?
En mumin-mugg från Löytötex som jag fick av styvfarmor. Rea-pris på den, endast 10 Euro! LOVE MUMINMUGGAR <3
Jag köpte en penna som man kan skriva med stenar på.
En handdukshållare från Tokmanni.
Ljusfreaket inom mig slog ut! 8-pack ljus från Löytötex som jag fick av pappi.
En burk från Löytötex som jag fick av pappa. Ett framtida pyssel tillsammans med ljusen!
En hund-tuggleksak från Löytötex!
Godis från Taxfree! Tjärtabletterna är till min styvpappa.
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0