Måndag

Hejsan hoppsan allihopa! Hoppas alla har haft en lika skönt start på veckan som jag har. 
Vi började inte förens klockan 10.55, så jag fick en ordentlig sovmorgon. Lektionen var matte, där vår mattelärare introducerade sig och ämnet - vad vi ska göra osv. 
Maten i skolan är väldigt överraskande! Idag fick vi Pasta Carbonara (stavning?) och kycklingklubbor. Stor salladsbuffe, dagens soppa, stort brödbord... Ja, det är väldigt god kvalité på allt, känns väldigt vällagat. :)
 
Efter lunchen åkte jag och Vittoria till Ö&B på jakt efter skrivhäften till mig. (Skolan står inte för skrivhäften, så det var rätt nödvändigt att skaffa in för varje ämne på direkten). Jag hittade såklart inga häften där, men en gullig bädd till Minja! 99;- kostade den, så jag köpte den. 
Clas Ohlson hade dock vad jag sökte efter - inköpet gick på ungefär 140 kr, inkluderat nya post-it lappar. 
 
Sedan gick vi vidare till H&M då jag var tvungen att införskaffa mig lite nytt. Men böckerna spräckte min budget lite granna, så jag hade bara råd med att köpa en tröja och en halsduk.
 
Bilder kommer senare, då jag glömde ta kort på det... 
 
Truddelooo! :) Pussar och kramar från mig och Minja!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0