mobilinlägg

Jag ligger nu i min säng hemma hos mamma och skriver på mobilen.

Idag har jag, pappa och Salsas ägare (vill inte nämna namn) varit på långpromenad i skogen, vilket uppskattades starkt från både de fyrbenta och tvåbenta. Jag tog för en gångs skull med mig digitalkameran och fick ett fåtal bra bilder (icke suddiga). Jag har med mig datorn och datorsladden till kameran, men självaste kameran glömdes kvar hos pappa, så bilder får ni på måndag.. ;)
Av Salsas ägare fick vi också en hundväska som var Salsas... Eller ja, lånad på obestämd tid. (jag har kollat efter sådanna här väskor då jag tycker att hunden kan få ha en uppgift på vissa promenader)
Det blir nog inte så värst roliga inlägg nu i helgen med tanke på att blogg.se mobilverition (finns ingen androidapp...) inte kan lägga upp bilder due to teknologiska problem.

Men jag hoppas att ni får en härlig helg att ladda upp inför skolan, och för er som redan har börjat - ta vara på sovmornarna!
Puss&kram <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0