Onsdag

 Hej hej alla!
Idag har dagen bestått av skogspromenader, havsutsikt, dator och spel. Jag glömde, som sommarlovsvana, mobilen hemma så det blev inga bilder. Typiskt mig...
 
För någon timme sedan, när jag var ute med Minja, så fick hon ett getingstick på underläppen. Det krävdes hela två personer och en pinsett för att dra ut gadden. Stackars liten. :(
Och inte nog med taggiga djur - på kvällspromenaden så såg vi en igelkott som Minja fann spännande. Hjärtat slog lite extra hårt då jag trodde att hon skulle bli stucken för andra gången idag, men så duktig som hon är kom hon när vi ropade. Tja, efter ett x antal rop.. ;)
 
Mer kommer!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0