Tisdag - igår

Igår var jag och pappa iväg till Sickla för att köpa mig ett par nya skor inför skolstarten, då jag bara har trasiga skor och ett par gymnastikskor med halft avslitna sulor.
Först fick jag få in på Highsport och kolla, då det var rea där. Men icke sa Nicke, det fanns inget för mig där - bara löparskor. De som det var rea på kostade fortfarnade runt 700 kr. Jag hittade dock ett par för 299 :-, men de var så fula så jag skulle aldrig ens ha på mig dem.
Istället gick vi till Skopunkten, där pappa köpte mig två par skor! Ett par bruna högklackade med tjock klack, och ett par svarta lägre skor. (Bilder kommer när mitt blogg-account vill ta emot mina bilder...)
TACK SÅ MYCKET PAPI! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0