Tisdag

 Ja, hörrni!
Jag har idag verkligen inte gjort så mycket. Jag sov hyfsat länge, ca 12½ timme. Jag hade planerade planer för dagen - städa mitt rum och diska i köket. Men med min rena lathet så orkade jag verkligen inte. Jag har verkligen varit helt slut!
Jag har alltså inte gjort så mycket idag. Jag ska när jag vaknar sätta igång med städningen i mitt rum och sedan göra disken, så man får det ur världen. Önskar att vi hade en stor/större diskmaskin då vår endast tar några tallrikar, lite glas, bestik och kanske en kastrull. Ska försöka få pappa att överväga det, så man åtminstone kan göra en disk om dagen och fortfarande hålla diskbänken ren!
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0