Varför?

Jag kan fortfarande inte riktigt komma över det att jag har slutat på cheerleading.. VARFÖR skulle jag promt födas med denna kropp? Jag avundas mina vänner som kan springa utan att känna sig som en 90-åring i knäet..
BUHU :'(
Cheerleading kommer alltid vara min favoritsport. Det året jag gick på cheerleading har varit ett utav de bästa åren; träffat underbara människor, göra något jag verkligen älskade.
Men... Alla fotbolls-fans håller väl inte på med fotboll... *SUCK*
 Vad ska jag göra nu, liksom? Jag kommer ju såklart försöka komma och kolla på deras tävlingar, men mer på fritiden. Jag kommer sakna aktiviteten, så jag får nog gymma väldigt mycket för att fylla begäret.
 
Mitt älskade lag, saknade är dock Ellinor (tränare) och Chaya på bilden.
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0