Vilken dag!

Vilken dag det har varit idag! Regn, stormblåst, åska... Mitt låsta, öppna fönster såg ut att slitas av, rummet lös upp av blixten, regnet öste in på min fönsterbräda. Ingen vidare "ut och plocka blåbär i skogen"- dag alltså. 
Imorgon är det skola igen, med tanke på att det är måndag - logiskt va?! Dagen börjar klockan 10.55 då vi inte har någon idrott, och slutar 12.00 efter matten. Sedan antar jag då att det är frivilligt att äta mat, med tanke på att vi igentligen slutar efter matten. Vår 3-timmars kemilektion (<3) är också inställd, så.. Vi slutar efter matten/lunch. 
 
Sedan kanske det blir iväg till Forum Nacka eller Sickla, då jag måste ha nya tröjor. Aja, vi får se. Kanske lyckas jag få med mig någon så jag får lite smaktips plus att jag inte vill gå forever alone. 
 
Puss och kram, skumbanan <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0