Filmtips - tonårs/ungdoms filmer

 Med tanke på att jag har så dåligt med filmtips just nu kommer jag ge er några filmer som är riktade mot ungomdar. De är verkligen inte de bästa, men jag vill ju ha denna kategori aktiv, så vad gör man..?
 
"RAISE YOUR VOICE"
Denna film grät jag av, och även mina kompisar har sagt när de har sett att jag har filmen;
"Åhh, den är så himla sorglig!"
 
 
"THE PERFECT MAN"
Det var ett tag jag såg denna, men jag tycker/tyckte att Hilary Duff är en bra skådespelerska så jag tog mig ann filmen - och gillade den!
 
 
"SHE'S THE MAN"
En film jag kan se om och om igen, jag garvar lika glatt åt den hela tiden!
 
 
Hope ya like it!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0