Filmtips!

Sitter just nu framför youtube, hundstallet och SKK:s hemsida + forums och kollar lite på hundar. Det är verkligen svårt att hitta en hund som verkligen passar! Aja..
 
Jag är verkligen sugen på att skaffa en systemkamera! Jag vill verkligen gå ut och ta lite high quality bilder! Men med mina pengar lär jag inte komma någon stans.. :(
 
Denna dag har jag verkligen segat mig genom. Så himla tråkig! En tur till veterinären, där man bara skämdes över Minjas små "utfall" (morrningar och även småskall samt att hon krånglade sig ordentligt i kopplet), är det enda lilla "äventyret" jag har haft idag..
 
Så jag antar att mina dagar kommer se ut såhär en tid framöver, så jag kan ju då slappa inne med en film om det är så att vädret inte passasr bruttorna här hemma. Men jag har absolut inga idéer om filmer, så jag skulle gärna vilja ha lite tips!! Jag får hela tiden massor av filmtips av mamma och låtsaspappan Danne, men jag glömmer ju alltid bort dem.... Vadå minne som en guldfisk??
 
Well, well! Ska kolla lite på Wipeout tills The Dog whisperer börjar, sedan kanske det blir ett litet godnatt inlägg.
 

Kommentarer
karin

Jag behöver också filmtips.. jag tittar bara på Pirates hela tiden (eller andra Johnny Depp filmer ur min samling.. filmer jag sett redan). Men jag kan ju tipsa om dem ;) Är sugen på att se en chill-film som inte är så invecklad och seriös just nu dock.. typ en the notebook liknande film, fast lite mindre originell :p ahhh men nu laddar jag ner Rum Diary.. PUSS FREJA och bry dig inte om vad jag skriver, im rambling...

Svar: Nej då! Kul med kommentarer plus att du gav mig filmtips!!! :D <3 PUSS PÅ DIIG
Freja

2012-07-03 21:33:15

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0