Framsteg!!

Åh, jag bli så himla GLAD!! Nu känns det som om att saker och ting börjar flyta på;
Minja gick äntligen fram till hundar och luktade dem i rumpan, och utan att visa rädsla/hugga för att visa att hon inte vill. Hon gick verkligen fram!! Som den paparazin jag är tog jag kort på det stora ögonblicket, men min mobil vill krångla och vägrar visa upp bilden på datorn. *Suck*, jag och elektronik....
Samma sak gäller då mitt lilla inredningsprojekt..;
Bilden hittas inte, så det blir lite uppskjutning på det hela. Men jag kommer ialla fall berätta vad det är, i ett annat inlägg.
Enkelt - jag kommer inte kunna lägga in bilder som jag har tagit idag.... :(
Idag har jag och Agnes varit i Forum Nacka och handlat lite. Jag köpte stompar på Panduro, och lite nya pennor på Clas Ohlson. Det hela gick på kanske 70 kr...
Sedan åkte vi hem och kollade lite på datorn. När pappa kom hem gick vi ut med Minja och ja, träffade lite hundar.
 
Nu känner jag lite hopp om att det kommer gå bra i Finland med farars hundar...!! ÅHH, jag är så glaad!!
 
Aja, ska skriva lite i inrednings-kategorin..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0