Måndag

Jaha, då var det en ny vecka!
Har precis satt på mig shorts och t-shirt, ligger dock kvar i sängen med Minja liggandes med min rumpa som huvudstöd.
Jag står verkligen inför ett stort dilema. Men det skriver jag i ett separat inlägg..
 
Ja... Vad ska man göra idag? Det är varmt och fint väder ute, så jag lär nog vara ute större delen av dagen med vovvsingen. Vart vi ska gå vet jag dock inte. Jobbigt mitt liv är då, haha. ;)
Kanske går till centrum för att öva henne att vara bland folk, men det lär väll vara helt dött fram till kl 16.. *grubbel grubbel*
Risken är ju också att det är för varmt, men det tror jag nog inte! Får väll gå en långis med henne, så hon får springa av sig lite så mycket flexikopplet tillåter. Får ta med flaska vatten helt enkelt!
Kanske tar en filt och bok och lägger mig på en gräsplätt med vovve-lisa och kör lite passivt!!
 
Ja, ni kanske har märkt att jag bara skriver om Minja, men jag skriverju om min dag, och hon är iprincip det enda jag är med under dagarna. Men i helgen blir det nog lite mer skriveri då jag sticker till mamma och har lite mer frihet att röra mig- valpen kräver ju att jag är hemma med henne, så jag är liksom lite "stuck" här. Utan busskort blir det också lite jobbigt att ta sig någonstans..
 
Aja, kommer snart med ett nytt inlägg om mitt lilla dilema.. ;) måste fixa något att äta, sedan efter bloggandet blir det då prommenix med vovvi!
 
Chill så länge dåra!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0