Söndag

Chacha!
Idag har det varit lagomt med drag här hemma. Dagen började i princip med lite F1 och gick efter det ut med Minja och pappa till centrum. Jag köpte ett 6-pack 2L "coka cola" från Lidl för 42 kr, inkluderad pant. Så nu är läskförådet packat och bör räcka till nästa vecka.. ;)
 
Jag kom precis hem från en liten promenad med Minja som bestod av lek med hennes bästis Salsa :) De passar verkligen jättebra ihop! När de såg varandra blev de helt frenetiska;
de började dra i kropplen, svansarna viftade så mycket att det såg ut som om att de skulle kunna lyfta från marken. Det känns så skönt att hon faktiskt har hittat en vovve som passar! De leker på samma sätt med tanke på att de är liknande raser (Salsa är nog 90% chinese crested och 10% terrier-mix). Även ägaren är supersnäll, så man har en att prata med medan hundarna leker.
Salsa hade tydligen sett oss från balkongen, så hon pep så väldigt att hennes ägare var tvungen att gå ut och kolla vad det var hon var så entusiastisk. Ägaren frågade om de ville leka, och självklart sa jag ja!
Så idag fick de springa lösa nere på stora ängen, där de fick springa över fotbollsplaner och tennisbanor (som självklart inte var bemannade..). Det var så kul att se dem ha så roligt! Det känns så bra att lita på henne så att man kan ha henne lös trots alla som spelar boll på ängarna precis bredvid.. :)
 
Jag sitter just nu och kollar på SAVAGE U, som tyvär tar slut..... typ nu...  :p
 
HAJDÅ!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0