Tisdag

Hej alla läsare!
Har precis kommit hem från veterinärsbesök med Minja, där vi fixade rabiessprutan och ett pass. Det är ju ett måste då vi ska åka utomlands snart.
 
Vad har jag gjort mer idag..? Ingenting, verkligen ingenting. Vår HD-box krånglar, så under de få program som jag vill kolla på (Top model och The dog whisperer) så fryser bilden och en text kommer upp istället för programinförmation. "Hd-boxen får ingen signal". Detta hände säkert en gång var femte minut och höll sig för 10 minuter - men inte under reklamen!!!!! Så sammanlagt fick jag se kanske 15 minuter av varje program som igentligen är 60 minuter.
Gissa om jag kände för att slänga mig ut från balkongen då... Just idag då det var de avsnitten jag inte har sett.
 
Mer har jag inte att komma med. Jag antar att ni börjar bli lite trötta på allt hundsnack, så jag ska försöka kapa det en aning... Men då får ni räkna med mindre inlägg, då jag verkligen inte har något att snacka om!
 
Är det någon som känner för att komma över i veckan så är ni mer än välkommna. Känner mig lite som en "forever alone crazy doglady".
 
Hej sålänge..
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0