Vill ha till mitt rum! - IKEA

Jag vill ha en ny tv-bänk, då den just nu står på ett litet bord för 99 ;- från IKEA, men jag känner att jag behöver lite förvaring då alla mina filmer tar upp all the space i bokhyllan, så allt ligger huller om buller i mån om plats. Så jag tycker att det är dags att skaffa lite annat utrymme för filmerna, vilket kan vara passande att ha under tvn. :)
Jag sitter även mycket i min säng, så jag vill göra det lite mysigare med lite mysbelysning! Så ljusslingor vore heller inte så pjåkigt. Sedan kommer då mina små vill ha saker;
SÄNGKLÄDER!!! Nya överkast och överdrag, gud jag kan verkligen inte få nog av dem!
 
Det finns såklart dyra saker jag vill ha, men nu kör jag innom en rimlig budget.. Borsett från ena tv-bordet.
 
 
SOLVINDEN
Solcellsslinga, 16, flerfärgad
149 kr
SOLVINDEN
Solcellsslinga, 8, vit klot vit
199 kr
 
LAIVA
Tv-bänk, svartbrun
99 kr
 
VALLVIK
Tv-bänk/soffbord, svartbrun
799 kr
ANDREA SATIN
 
påslakan 1 örngott 299 kr
 
 
 
 
 
LYCKOAX
påslakan 1 örngott
199 kr
 
DVALA
Påslakan 1 örngott, randig, flerfärgad
149 kr
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0