Inför balen!

Idag har jag som sagt varit med Agnes för att förbereda oss inför balen. Det är inte så mycket att säga om det;
vi färgade vårt hår med hjälp av Agnes storasyster och hennes kompis. Det blev riktigt bra, är väldigt nöjd!
Jag och Mikaela, Agnes kusin, klippte också av Agnes hår till strax under axlarna. Hon blev väldigt glad över att bli av med sitt långa hår och verkar rätt nöjd! Mikaela stod för det mesta av klippandet medan jag stod och tog kort :)
Sedan åkte vi hem till Agnes mamma för att fixa i ordning hennes balklänning (har massa fina bilder som kommer upp på tisdag då Agnes inte vill visa klänningen innan balen..!).

Här kommer lite kort som en bättre beskrivning av dagen!

Agnes innan klippning och färgning. Adjöss, långa hår!


Under klippning!


Nöjd flicka!


Mickis awesome hår! Måste bara älska nyansen!


Nöjda tjejer i mörkbrunt hår! Mongos.se hahahah




Agnes, medan hennes mamma fixar hennes klänning. Glad tjej ;)


:)





Mongo-jag, utan smink och ny hårfärg...!


Ska nu gå ut med Agnes för att träna inför Buggen imorgon! ;)

Ha det så bra!!!!!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0