Blä

Ja, i natt hade jag supersvårt att sova. Pga min förkyldning har jag svårt att andas med näsan (obviously) och min slemhosta att jag inte kunde andas med munnen liggandes. Så, jag hade svårt att hitta en bra possition. Slutade med att jag sov sittandes och vaknade när jag hade hasats ner. 
 
Idag och igår har jag varit hemma med Minja. Med tanke på att jag inte orkar gå så långt med henne just nu så leker jag väldigt mycket med apport. Jag har underbara bilder från igår och ska lägga upp så snart som möjligt... - jag ska bara hitta min mobilsladd.
 
Här kommer en bild som jag tog igår, men som lades upp på facebook - därav att jag kan ladda upp på bloggen.

Ha det så bra!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0