Sova bort förkyldningen...

.... Lättare sagt än gjort! Jag har inte ens kunnt sova. Sprunigt upp och ner för att hämta nya näsdukar, halsont så att jag knappt har kunnat ligga ner (har då kännts som om jag skulle spy. Det är något som trycker mot gag-reflexen..) och gud vet mer! 
Vore det inte för biologin idag så skulle jag absolut vara hemma idag, jag menar... Jag kan knappt prata pga att min gom/hals/någonting gör så ont. När jag nyser känns det som om att jag ska nysa upp mina halsmandlar.. Så antagligen kommer jag för att göra min lab-rapport med min grupp, sedan åker jag nog hem. Ska kolla med sjuksyster att det är okej först, då pappa sa att om man skulle lämna under dagen, så måste man kontakta sjuksyster (?). 
 
FAN i helvete! Att jag skulle bli såhär så snabbt.... Ingen direkt förvarning.
 
Puss&kram ♥♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0