TGIF

Hej hej allihopa! Jag har precis kommit till ro efter att ha varit med Elin S i Nacka Forum. Elin införskaffade sig ett par urtjusiga skor och jag ett par färgade pennor till skolan. Skulle dock ha valt skorna om jag hade fått välja lite..
 
Dagen har varit bra. Den har varit seg, men den gick frammåt.. Inte så mycket att säga förutom "plugg plugg plugg plugg". 
 
Nu ska jag nog damsuga mitt rum lite och städa undan lite saker. Sedan ska jag spela lite granna!
Idag blir det inga läxor då jag är för trött.
 
Nu är jag tråkig och ger er en sådan här liten björn då jag inte har bilder från idag... Hoho min humor..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0