Tidigare än väntat..

... Ja, jag skulle igentligen inte vara hos pappa förens imorgon, men pga skolfoto och sovmorgon tyckte vi att det blev smidigare att åka en dag innan. (Jag har inga nycklar, och alla åker hemifrån iprincip när jag ska vakna, plus att jag inte har några kläder där inför skolfotot). So, here I am!
Kvällen har till största delen riktats åt Minja, då vi har trimmat ner henne, försökt klippa hennes klor lite granna och sedan badat henne. Nu yr hon runt som en blixt i sitt lilla "efterbadet-rus". Så söt är hon :)
 
Idag var jag och mamma ute med vovarna (Dolly och Nicke) på en långprommenad. De fick springa av sig och köra en styrke/konditions-träning i superhögt gräs vilket slutade i att båda låg ner i det svala aka blöta gräset och svalkade sig medan de slickade i sig grässtrån. 
 
Här kommer en bild från dagen, då Nicke springer som en tok. Tagen av mamma :)
 
Nu ska jag kolla lite tv. Natti på er!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0