Torsdag

Idag har det varit en rätt bra dag för mig. På morgonen, när jag väntade på Elin S vid pendeln i T-centralen, såg jag en Newfoundlandshund. HUR SÖT VAR INTE HAN?! Njuffekär som jag är frågade jag om jag fick klappa, vilket jag fick. Åh, bästa morgonen på länge! <3
 
Dagen böjrade med matte, vilket var helt okej. Jag räknade klart dagens läxa på lektionen, vilket gjorde mig lite stolt!
På idrotten hade vi en hinderbana för att lära oss om maxpuls. Efteråt kände jag mig så pass uppvärmd och utstretchad (jobbade i par, en sprang åt gången. Så när jag inte sprang hinderbanan stretchade jag) så jag drog min första egna scorpion! Hur stolt är inte jag?!
Världssnygg är den inte, men jag hade inte ens förväntat mig att jag skulle klara detta!
 
Sedan var det då dags för lunch... Jag drack massvis med vatten då vi precis hade kommit från idrotten. Jag och några andra i klassen har inget språk på torsdagar, så vi gick hem till Elin H och lekte med hennes standard pudel, Nelson! Hur söt var inte han!? :D vi lekte lite med vatten, som jag filmade. Filmen kommer upp när jag har lyckats hitta min mobilsladd.
Sedan, efter en två timmars håltimme, hade vi biologi i halvklass. På lektionen undersökte vi djur från en damm vi undersökte igår. Det var rätt kul då vi fick hålla på med mikroskåpet.
 
Nu är jag här och ska plugga lite svenska och tyska. Orkar jag så ska jag börja med min kemi-lab.
 
See ya later aligator!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0